2009-05-17 (2009-05-15) - Den där E...

Detta har redan hänt, men jag hade inte tid att blogga om det då, utan jag skrev upp det och postar det nu. Satt på bussen när skrev detta. Datum: 2009-05-15.



Det är den här E... Hon har en förmåga att göra mig helt galet tok kär. Hon kan verkligen få mitt hjärta att gå på hög varv! Nu är jag mycket mer kär än förra veckan, pch då tyckte jag att jag var rätt kär.

Det är så att hon har fixat en utflykt i helgen. Hon sa inte vårt å skulle eller vad som skulle göras, men jag skulle ta med mig något i vätskeform att bjuda på. Jag har bara vodka, så det får bli så.
Poängen är att hon verkligen visar att hin älskar mig. Men vad gör jag? Jag är så förbannat tråkig och gör ingenting speciellt för henne... Skit också! Måste hitta på något snart så att hon förstår hur mycket jag älskar henne.

Förlåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback