2009-10-05 - Helgen

Ja, i helgen har jag haft trevligt. På fredagen träffade jag hela tre vänner!!! En på förmiddagen och två på kvällen. Trevligt och behövligt. På lördagen åkte jag och bowlade med några kompisar. Sedan åkte vi alla hem till ena kompisen, äta, snacka skit och sedan drog vi iväg till någon krog och träffa upp en tjej. Jag drack hela ETT glas Sprite! Snackade i kanske två timmar, innan vi vände hem. Jag körde hem i tid för att hämta upp två kompisar som varit på krogen. De tyckte det var kallt och den ena var riktigt förfriskad. Kändes skönt att kunna göra dem den tjänsten.
.
2009-10-02 - Kvällens outfit (klippt)
Här har vi den utlovade "kvällens outfit" från fredagen 2009-10-02.
.
Imorgon ska jag och en kompis iväg riktigt tidigt för att fota. Jag måste gå hemifrån runt 04:20 för att hinna med tåget!!! Det blir en halvdag och jag tror att någon bild i alla fall kommer hamna här ;) Dags att stänga ner här och planera klar morgondagen. God natt!

Kommentarer
Postat av: E

Det saknas något... Lite bling bling...

2009-10-06 @ 00:07:37
Postat av: M

Det som saknas är inte bling-bling. Det är ring-ring.

2009-10-06 @ 16:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback