2009-09-16 - Lillördag

Vi har en polare här. Spelat Guitar Hero, kollat på Idol och svullat i form av pizza. SÅ JÄVLA GOD DEN ÄR! :P
.
Dagen har inte varit så vidare bra, men jag har inte heller gjort så mycket åt att förbättra den. Taskigt och konstigt väder. Skulle vara fint idag, men så blev det inte. Hoppas på bättre väder imorgon, så jag kan lägga mig ute och läsa hela dagen. Det gjorde jag igår. Inte lika varmt som runtomkring medelhavsöarna, men det var skönt att ligga ute i bara shorts och läsa ett par hundra sidor i boken :)
.
En annan sak jag reagerade på då jag skummade igenom Aftonbladets hemsida, var denna länk: "Anna Anka sågar svenska män" http://www.aftonbladet.se/wendela/article5802053.ab. Lite kul är det att se att vissa har en synen på könsrollerna här i livet. Jag kan förstå henne lite... Men det är inte mycket. Jag tror inte att hon skulle tycka så om hennes man inte tjänade så bra med pengar och därför också var tvungen att dra in pengar till familjekassan för kunna överleva. Hur som helst var det väldigt intressant läsning.
.
Sen har vi en tråkig nyhet... Patrick Swayze har gått bort. Han orkade tydligen inte med längre... Stackars människa. Cancer är nog något som många oroar sig för, jag är en utav dem. Men att veta att man har en så liten chans som han hade och sedan över leva så länge, det är riktigt bra gjort! Absolut värt att skänka honom en tanke.
.
Nu blir det avslut i min dag. Raka mig, duscha, sova. Upp relativt tidigt imorgon, fixa det som fixas ska och sedan läsa bok. Ser fram emot att få avsluta den.
.
Mon ami...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback