2009-09-18 - Idag

Jag måste ha sovit dåligt i natt. Jag har inga minnen att jag drömt något, men mitt hår på högra sidan av bakhuvudet står ut som taggar.
.
Idag blir det kanske inte så mycket flyttande av saker. Inte heller kommer jag ha möjlighet till att återuppbygga/renovera min själ. Jag och min kompis ska istället till Norrtälje på en liten roadtrip. Sen får vi se hur mycket som hinns med.
.
Men du, jag känner fortfarande. Behöver bara övertyga mig själv om lite saker först.
.
Kram
Jag måste ha sovit dåligt i natt. Jag har inga minnen att jag drömt något, men mitt hår på högra sidan av bakhuvudet står ut som taggar som vill försvara mig.
.
Idag blir det kanske inte så mycket flyttande av saker trots allt. Inte heller kommer jag ha möjlighet till att återuppbygga/renovera min själ. Jag och min kompis ska istället till Norrtälje på en liten roadtrip. Sen får vi se hur mycket mer som hinns med.
.
Men du, jag känner fortfarande. Behöver bara övertyga mig själv om lite saker först.
Kram

Kommentarer
Postat av: E

Inget förändras... ´Take you time.

2009-09-18 @ 16:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback