2009-09-21 - Det satt långt inne

Det satt långt inne, men nu har jag äntligen packat upp kassen jag fick söndagen vecka 27. Den jävla söndagen... Hur som helst är det fixat, klädkammaren är organiserad och jag håller på att gå igenom papper. Fick lägga mig ett tag förut och fundera på livet, men så brukar det blir när jag storstädar. Jag har även hittat en del saker som jag borde hitta, en del saker som jag inte trodde jag skulle hitta här och en del saker som väcker minnen. Det ska göras ett yttepyttet minikollage av vissa av sakerna. Sen hittade jag ett kuvert. Jag visste vem det var ifrån. Jag lade det i en hög för senare sortering. Nu vid slutsorteringen läste jag vad som stod. "Helvete" tänkte jag. Det var så uppenbart! Då hade jag inte förstått det riktigt, jag tyckte det var en lite skum formulering, men nu är allt så klart. Jag känner mig dum och idiotisk. Jag vill inte behöva analysera allt, men det är nog där jag gör fel. Jag MÅSTE analysera allt för att hänga med i livet. Det får väl bli så i framtiden.
Nu ska jag äta middag, tänka, städa klart och sedan försöka se någon film innan jag lägger mig och läser en bok som jag måste lämna tillbaka snart.

Kommentarer
Postat av: E

Vad för kuvert? Vad är uppenbart?

2009-09-24 @ 01:01:05
Postat av: M

Ett kuvert från min hermelin. Det som stod där, plus det som nu hänt, ger en klar indikation att det kunde vara på gång redan då.

2009-09-24 @ 22:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback