2010-05-19 - Den hemskaste drömmen någonsin!

I natt drömde jag att hon sa adjö för gott. Det var det värsta jag varit med om. Jag ville skrika ut och bara springa tillbaka till hennes famn. Jag dog! Istället vaknade jag och var frustrerad och ledsen. 04:55 var klockan och det är nog tionde natten i rad som det händer att jag vaknar för tidigt på grund av att jag drömt något. Jag har svårt att fatta detta, att acceptera det som händer. Jag vill inte detta och jag vill inte tro att det är sant. Jag är olycklig och deprimerad. Jag kan inte släppa henne och det gör så ont. Vad ska jag ta mig till?..
Det här är inte vad jag vill och det här är inte bra för mig. Du kommer bli ett hjärnspöke som kommer förfölja mig hela livet ut. Du kommer vara det som får mig att drömma de hemskaste mardrömmarna... Och ändå är det inte ditt fel. Det är mitt.
I natt drömde jag att hon sa adjö för gott. Det var det värsta jag varit med om. Jag ville skrika ut och bara springa tillbaka till hennes famn. Jag dog! Istället vaknade jag och var frustrerad och ledsen. 04:55 var klockan och det är nog tionde natten i rad som det händer att jag vaknar för tidigt på grund av att jag drömt något. Jag har svårt att fatta detta, att acceptera det som händer. Jag vill inte detta och jag vill inte tro att det är sant. Jag är olycklig och deprimerad. Jag kan inte släppa henne och det gör så ont. Vad ska jag ta mig till?..
.
Det här är inte vad jag vill och det här är inte bra för mig. Hon kommer bli ett hjärnspöke som kommer förfölja mig hela livet ut. Hon kommer vara det som får mig att drömma de hemskaste mardrömmarna... Och ändå är det inte hennes fel. Det är mitt, enbart mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback