2010-05-30 - Omstrukturering

Ja, nu är det dags för en omstrukturering här. Jag har fått klart för mig, sedan ett tag tillbaka att hon, som ligger till grund för denna blogg, inte tänker läsa den något mer. Av den anledningen tänkte jag att det var bäst att inte läsa hennes heller. Vet inte om det var rätt beslut, men jag känner helt enkelt att det inte finns något att hämta i den.
.
Hur som helst tänkte jag att denna blogg nu ska handla lite mer om vardagliga tankar och sådana dumma saker. Antagligen kommer det skrivas om henne fler gånger, men över lag blir det väl mer som en dokumentering av min vardag.
.
Idag var det sista träningen för säsongen. Kommer sakna det. Kommer sakna det ännu mer om jag flyttar långt bort. Har haft lust att flytta riktigt långt bort, längre än man kan tro. Men dessa tankar försvann nästan lika fort som de kom. Nu blir det några veckors vila för knäna och sedan blir det löpträning.
.
Dagens konstigaste tanke... Nä, det kan jag inte skriva om. Det är för personligt och skulle fel person läsa det skulle det kunna sluta i katastrof. Jag nöjer mig med att konstatera att det snart är juni och att värmen börjar komma!
Ja, nu är det dags för en omstrukturering här. Jag har fått klart för mig, sedan ett tag tillbaka att hon, som ligger till grund för denna blogg, inte tänker läsa den något mer. Av den anledningen tänkte jag att det var bäst att inte läsa hennes heller. Vet inte om det var rätt beslut, men jag känner helt enkelt att det inte finns något att hämta i den.
.
Hur som helst tänkte jag att denna blogg nu ska handla lite mer om vardagliga tankar och sådana dumma saker. Antagligen kommer det skrivas om henne fler gånger, men över lag blir det väl mer som en dokumentering av min vardag.
.
Idag var det sista träningen för säsongen. Kommer sakna det. Kommer sakna det ännu mer om jag flyttar långt bort. Har haft lust att flytta riktigt långt bort, längre än man kan tro. Men dessa tankar försvann nästan lika fort som de kom. Nu blir det några veckors vila för knäna och sedan blir det löpträning.
.
Dagens konstigaste tanke... Nä, det kan jag inte skriva om. Det är för personligt och skulle fel person läsa det skulle det kunna sluta i katastrof. Jag nöjer mig med att konstatera att det snart är juni och att värmen börjar komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback