2010-10-05 - Är det otur eller bara så det ska vara?

Ja, idag gick jag från jobbet kl 16:02. Kändes riktigt skönt! Börjar få bra rutin att somna tidigt och vakna tidigt. Dagarna blir längre och jag ligger vaken mindre om nätterna. Hur som helst; OTUR! Är det min otur att jag inte sitter i en bil och sitter fast på E4:an? Är det min otur att jag hinner med det tåg jag vill och att allt klaffar? Allt har gått bra för mig idag och jag är riktigt nöjd med mig själv! Är det min otur? Vad väntar härnäst? Det kan liksom inte bli mycket bättre imorgon... Skulle väl vara om jag träffar några fler trevliga personer än de jag jobbar med, men annars är det svårt!
.
Nu ska jag spela lite lägre musik, så ytterdörren inte gungar med i takt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback