2010-09-10 - Förvånansvärt!

Ja, idag känner jag mig förvånansvärt trött efter jobbet. Vet inte om det handlar om att jag sovit för lite, att det börjar bli höst, eller att jag måste komma igång med träningen igen. Ska nog ta och röja sönder i lägenheten så jag är någorlunda nöjd här, sen ska jag hämta hit min pilatesboll och stärka upp kroppen. Det ser jag fram emot.
.
Men det jag egentligen skulle skriva var att jag känner mig förvånansvärt uppskattad idag. Av någon anledning har det varit en bra dag och jag har fått beröm och gått bra ihop med en på jobbet. Jag hade ärligt talat inte trott att jag skulle ha så lätt att snacka med tjejer. Tur att de är äldre än mig, annars hade det nog bara blivit seriösa saker :P Men ja, uppskattad känner jag mig. Eller så är det så att jag uppskattar vardagen. Hur som helst mår jag bra nu, i alla fall i psyket. Idag har varit en bra dag som jag borde komma ihåg mycket väl. Det är en sån dag som kan vända även det värsta av nederlag.
.
Dagens Spotify-tips: Bullet For My Valentine – Eye Of The Storm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback